Opći poslovni uvjeti

 

 

Opći poslovni uvjeti

 

Internetske trgovine https://mirisidoma.hr/

 

I. Uvodne odredbe i definicije

 

1.1. Ovim Općim poslovnim uvjetima (dalje u tekstu "OPU") uređuju se pravni odnosi između društva

Trgovačko ime: Krope PK, s.r.o.

Sjedište: Perín 326, Perín-Chym 044 74, Slovačka

Upisana u registar Okružnog suda Košice I, Odjel Sro, uložak broj 47461/V

OIB: 52702871

ID broj za PDV: SK 2121129791

Bankovni račun: SK95 1100 0000 0029 4107 7885

Prodavatelj je obveznik PDV-a (Poreza na dodanu vrijednost)

 

(dalje u tekstu "Prodavatelj") i svakom osobom koja je Kupac robe ili usluga koje Prodavatelj nudi na Web stranici Prodavatelja, a koja djeluje u svojstvu potrošača sukladno ostalim odredbama ovih Općih poslovnih uvjeta i relevantnim zakonima koji definiraju potrošača, u okviru važeće zakonodavstva Slovačke Republike, posebno zakona: Zakon br. 102/2014 Službeni glasnik o zaštiti potrošača pri prodaji robe ili pružanju usluga na temelju ugovora zaključenog na daljinu ili ugovora zaključenog izvan poslovnih prostora Prodavatelja, Zakon br. 250/2007 Službeni glasnik o zaštiti potrošača u izmijenjenom i dopunjenom obliku, Zakon br. 22/2004 Službeni glasnik o elektroničkom poslovanju u važećem obliku, Zakon br. 40/1964 Službeni glasnik o građanskim odnosima u važećem obliku, Zakon br. 250/2007 Službeni glasnik o zaštiti potrošača u važećem obliku.

 

1.1.1. E-mail kontakt i telefonski kontakt Prodavatelja su:

 

E-mail: mirisidoma.hr@gmail.com

Tel. br .: +421 911 050 251

 

1.1.2. Adresa za slanje pisanja, reklamacija, odustajanja od ugovora itd. je:

 

Krope PK, s.r.o, Perín 326, 04474 Perín, Slovačka

 

1.2. Ovim Općim poslovnim uvjetima uređuju se pravni odnosi između Kupaca koji su potrošači i Prodavatelja.

 

1.3. Pojam internetske trgovine je istovjetan pojmu elektroničke trgovine i pojmu web sjedišta.

 

1.4. Kupac je svaka osoba (fizička ili pravna) koja je poslala narudžbu, posebno putem web sjedišta Prodavatelja ili drugim sredstvima daljinske komunikacije.

 

1.5. Potrošač je Kupac koji je fizička osoba i koji pri zaključivanju kupoprodajnog ugovora putem web sjedišta Prodavatelja ne djeluje u okviru predmeta svoje poslovne djelatnosti.

 

1.6. Na ugovorne odnose (kao i druge pravne odnose koji mogu proizaći iz ugovornog odnosa) s Kupcima koji djeluju u svojstvu pravnih osoba, odnosno s fizičkim osobama - poduzetnicima koji djeluju u okviru predmeta svoje poslovne djelatnosti / Kupcima koji ne djeluju kao potrošači / primjenjuju se odredbe Zakona br. 513/1991 Službeni glasnik o trgovačkom pravu u važećem obliku.

 

1.7. Ugovorom zaključenim na daljinu u smislu ovih Općih poslovnih uvjeta podrazumijeva se ugovor između Prodavatelja i potrošača dogovorenog i zaključenog isključivo putem jednog ili više sredstava daljinske komunikacije bez istovremene fizičke prisutnosti Prodavatelja i potrošača, posebno putem web sjedišta ili drugih sredstava daljinske komunikacije.

 

1.8. Pojam Kupoprodajni ugovor obuhvaća ugovor o prodaji proizvoda i ugovor o pružanju usluga, u smislu značenja teksta navedenog u ovim Poslovnim uvjetima.

 

1.9. Proizvodi (dalje u tekstu "Stvari" ili "Proizvodi") su roba ili usluge namijenjene prodaji i istovremeno su objavljeni na web sjedištu Prodavatelja.

 

1.10. Prodavatelj istovremeno je operater elektroničkog sustava putem kojeg upravlja web sjedištem na domeni https://www.vonavydomov.eu/

 

1.11. Nadležno tijelo nadzire zakonitost u području zaštite potrošača:

 

Inspektorat Slovačke trgovinske inspekcije

sa sjedištem u Košicama za Košički kraj

Vrátna 3, P. O. BOX A-35, 040 65 Košice 1

Odsjek za nadzor

tel. br .: 055/729 07 05, 055/622 76 55

fax br .: 055/622 46 95

e-mail: ke@soi.sk

 

internetska veza za podnošenje prijedloga: https://www.soi.sk/sk/Podavanie-podnetov-staznosti-navrhov-a-ziadosti/Podajte-podnet.soi

 

1.12. Kupac također može uputiti pritužbe ili prijedloge izravno Prodavatelju na adresu navedenu u točki 1.1.2. ovih Općih uvjeta poslovanja. Prodavatel također preporučuje Kupcima da pritužbe i prijedloge (radi ubrzanog rješavanja) upute Prodavatelju na e-mail adresu: mirisidoma.hr@gmail.com. Sve pritužbe ili prijedlozi bit će razmotreni i riješeni od strane Prodavatelja u roku od 10 radnih dana od primitka. Prodavatel će Kupca obavijestiti o rješavanju na isti način na koji je Kupac uputio pritužbu ili prijedlog Prodavatelju.

 

1.13. U skladu s §3, stavkom 1, točkom n) Zakona br. 102/2014 Z.z., Prodavatel obavještava potrošača da ne postoje posebni primjenjivi kodeksi ponašanja koje se Prodavatel obvezao poštivati. Kodeksi ponašanja podrazumijevaju sporazum ili skup pravila koja utvrđuju ponašanje Prodavatelja koji se obvezao poštivati taj kodeks ponašanja u odnosu na jednu ili više posebnih trgovačkih praksi ili sektora ako nisu propisani zakonom, drugim pravnim propisima ili mjerama tijela javne uprave koje je Prodavatel prihvatio, te način na koji potrošač može biti upoznat s njima ili dobiti njihov sadržaj.

 

II. Narudžba proizvoda - sklapanje kupoprodajnog ugovora

 

2.1. Ponudom za sklapanje kupoprodajnog ugovora s strane Kupca, slanje narudžbe proizvoda Kupcem se provodi prije svega korištenjem web sjedišta Prodavatelja ili drugih komunikacijskih sredstava na daljinu.

 

2.2. Sklapanje kupoprodajnog ugovora između Kupca i Prodavatelja događa se trenutkom dostave potvrde o prijemu narudžbe Kupcu, koju je Kupac stvorio u skladu s točkom 2.1. ovih Općih uvjeta poslovanja Prodavatelju (elektronički na e-mail adresu Kupca, koju je Kupac odabrao tijekom postupka stvaranja narudžbe).

 

2.3. Kupoprodajni ugovor sklapa se na određeno vrijeme i prestaje ispunjenjem svih obveza Prodavatelja i Kupca.

 

2.3.1. Kupoprodajni ugovor može prestati i u drugim slučajevima određenim zakonodavstvom Slovačke Republike, posebno sporazumom između ugovornih strana, odustajanjem od ugovora od strane potrošača i slično.

 

2.4. Prodavatel obavještava Kupca da u slučaju narudžbe proizvoda od strane Kupca, narudžba je povezana s obvezom plaćanja za Kupca, u obliku plaćanja koje je Kupac odabrao.

 

III. Kupna cijena i uvjeti plaćanja

 

3.1. Cijena robe i usluga naručenih putem web sjedišta Prodavatelja (dalje samo "kupna cijena") posebno je navedena za svaki proizvod i važeća je u trenutku stvaranja narudžbe od strane Kupca.

 

3.2. Temeljno sredstvo plaćanja je euro.

 

3.3. Kupna cijena robe ili usluga navedenih na web sjedištu Prodavatelja je ukupna cijena robe ili usluga uključujući sve poreze, jasno navedena na web sjedištu Prodavatelja.

 

3.3.1. Troškovi dostave ili drugi troškovi povezani s isporukom proizvoda nisu uključeni u kupnu cijenu robe ili usluga.

 

IV. Načini plaćanja

 

4.1. Za robu i usluge na web sjedištu Prodavatelja možete platiti na sljedeće načine:

 

4.1.1. Plaćanje pouzećem - cijena 0 eura.

 

4.1.2. Plaćanje karticom putem platnog gatawaya - cijena 0 eura.

 

4.1.3. Uplatom na račun Prodavatelja - cijena 0 eura.

 

V. Isporuka proizvoda

 

5.1. U slučaju da je Kupac odabrao plaćanje pouzećem za narudžbu, Prodavatelj je obvezan ispuniti narudžbu i isporučiti proizvode Kupcu u roku od najviše 30 dana od dana zaključenja kupoprodajnog ugovora prema točki 2.2. i dalje ovih Uvjeta poslovanja.

 

5.1.1. U slučaju da je Kupac odabrao drugi način plaćanja osim plaćanja pouzećem, Prodavatelj je obvezan ispuniti narudžbu i isporučiti proizvode Kupcu u roku od najviše 30 dana od dana zaključenja kupoprodajnog ugovora prema točki 2.2. i dalje ovih Uvjeta poslovanja i od dana plaćanja ukupne cijene narudžbe Prodavatelju. Ako su ispunjeni oba uvjeta navedena u točki 5.1.1. ovih Uvjeta poslovanja (tj. ako je sklopljen kupoprodajni ugovor i ako je ukupna cijena narudžbe plaćena Prodavatelju), Prodavatelj je obvezan isporučiti proizvode Kupcu u roku od najviše 30 dana od dana ispunjenja oba ova uvjeta.

 

Uobičajeni rok u kojem Prodavatelj dostavlja proizvode je 1 radni dan od dana zaključenja kupoprodajnog ugovora ili 1 radni dan od dana plaćanja ukupne cijene narudžbe Prodavatelju.

 

5.2. Mjesto dostave naručenog proizvoda je adresa navedena od strane Kupca u narudžbi.

 

5.3. Isporuku proizvoda Prodavatelj će izvršiti vlastitim sredstvima Kupcu (ili osobi ovlaštenoj od strane Kupca za preuzimanje proizvoda) ili putem trećih osoba (dostavnih i poštanskih tvrtki).

 

5.4. Isporuka proizvoda se vrši preuzimanjem od strane Kupca (ili osobe ovlaštene od strane Kupca za preuzimanje proizvoda).

 

5.5. Prodavatelj može poslati proizvod koji je odmah dostupan Kupcu, a preostali dio narudžbe dostaviti naknadno u roku koji je u skladu s rokom dostave prema ovim Uvjetima poslovanja, ali samo pod uvjetom da Prodavatelju ne nastanu dodatni troškovi takvim postupanjem i samo ako Kupac s time pristaje.

 

5.6. Prodavatelj je obvezan dostaviti proizvode Kupcu u naručenoj količini i kvaliteti zajedno s poreznim računima koji se odnose na narudžbu i drugim dokumentima, ako postoje i ako su tipični za određene proizvode ili usluge.

 

VI. Preuzimanje proizvoda

 

6.1. Opasnost od oštećenja proizvoda i odgovornost za štetu na proizvodima prelazi na Kupca tek pravilnim preuzimanjem, bez obzira je li Kupac osobno preuzeo proizvod ili putem ovlaštene treće osobe. Prodavatelj preporučuje Kupcu da provjeri preuzetu narudžbu prilikom preuzimanja.

 

6.2. Vlasničko pravo na proizvode prelazi na Kupca preuzimanjem proizvoda od strane Kupca na odredištu koje je odredio Kupac.

 

6.3. Prodavatelj ima pravo na pravovremeno i potpuno plaćanje cijene narudžbe od strane Kupca za isporučenu robu.

 

VII. Prijevoz - načini dostave proizvoda i cijena dostave

 

7.1. Načini dostave i cijena dostave naručenih proizvoda:

 

7.1.1. Načini dostave:

 

7.1.1.1. Kurirska usluga

 

7.1.2. Cijene dostave:

 

7.1.2.1. Prodavatelj obavještava Kupca o cijenama za pojedine načine dostave na web sjedištu Prodavatelja tijekom procesa kupnje, prije zaključenja kupoprodajnog ugovora, u dijelu odabira dostave, budući da cijenu dostave nije moguće odrediti prije utvrđivanja ukupne težine proizvoda u jednoj narudžbi.

 

VIII. Odustajanje Kupca od ugovora bez navođenja razloga

 

8.1. Ako je Prodavatelj pravovremeno i ispravno pružio potrošaču informacije o pravu na odustajanje od ugovora prema članku 3. stavku 1. točki h) Zakona br. 102/2014 Z. z., potrošač ima pravo odustati od ugovora sklopljenog na daljinu ili izvan poslovnih prostora Prodavatelja u roku od 14 dana od:

 

a) preuzimanja robe sukladno točki 8.1.1. ovih Općih uvjeta prodaje u slučaju ugovora čiji je predmet prodaja robe,

 

b) sklapanja ugovora o pružanju usluge ili

 

c) sklapanja ugovora o pružanju elektroničkog sadržaja koji se ne isporučuje na materijalnom nosaču.

 

8.1.1. Roba se smatra preuzetom od strane potrošača u trenutku kada potrošač ili od njega ovlaštena treća osoba, osim prijevoznika, preuzme sve dijelove naručene robe, ili ako se:

 

a) robe naručene od strane potrošača u jednoj narudžbi isporučuju odvojeno, u trenutku preuzimanja robe koja je isporučena posljednja,

 

b) isporučuje roba koja se sastoji od više dijelova ili komada, u trenutku preuzimanja zadnjeg dijela ili komada,

 

c) roba se isporučuje više puta tijekom određenog razdoblja, u trenutku preuzimanja prve isporučene robe.

 

8.1.2. Ako je Prodavatelj dodatno pružio informacije potrošaču sukladno članku 3. stavku 1. točki h) Zakona br. 102/2014 Z. z. u važećem tekstu, ali naknadno, najkasnije u roku od 12 mjeseci od početka teče rok za odustajanje od ugovora sukladno točki 8.1. i dalje ovih Općih uvjeta prodaje, rok za odustajanje od ugovora istječe 14 dana od dana kada je Prodavatelj dodatno ispunio obvezu informiranja.

 

8.1.3. Ako Prodavatelj nije pružio potrošaču informacije sukladno članku 3. stavku 1. točki h) Zakona br. 102/2014 Z. z. u važećem tekstu, ni u dodatnom roku sukladno točki 8.1.2. ovih Općih uvjeta prodaje, rok za odustajanje od ugovora istječe nakon 12 mjeseci i 14 dana od dana početka teče rok za odustajanje od ugovora sukladno točki 8.1. i dalje ovih Općih uvjeta prodaje.

 

8.1.4. Potrošač može odustati od ugovora čiji je predmet isporuka robe čak i prije početka teče rok za odustajanje od ugovora.

 

8.2. Potrošač je dužan neotvorenu robu poslati nazad ili je predati prodavatelju ili osobi koju je prodavatelj ovlastio za preuzimanje robe najkasnije u roku od 14 dana od dana odustajanja od ugovora. To ne vrijedi ako Prodavatelj predloži da robu osobno preuzme ili putem ovlaštene osobe. Rok iz prve rečenice smatra se ispunjenim ako je roba predana na prijevoz najkasnije posljednjeg dana roka. (Članak 10. stavak 1. Zakona br. 102/2014 Z. z.)

 

8.3. Potrošač je obvezan, ukoliko želi iskoristiti to pravo, obavijestiti Prodavatelja o odustajanju od ugovora najkasnije posljednjeg dana određenog roka. Rok za odustajanje od ugovora smatra se sačuvanim ukoliko je obavijest o odustajanju od ugovora poslana Prodavatelju najkasnije posljednjeg dana roka na adresu Prodavatelja, koja je:

Krope Pk s.r.o, Perín 326, 04474 Perín, Slovačka Republika.

Potrošač također može iskoristiti ovo pravo u bilo kojem prodajnom mjestu Prodavatelja.

 

8.4. Potrošač može ostvariti pravo na odustajanje od ugovora kod prodavatelja u pisanom obliku ili u obliku zapisa na drugom trajnom mediju; ako je ugovor sklopljen usmeno, za ostvarivanje prava potrošača na odustajanje od ugovora dovoljna je bilo koja jasno formulirana izjava potrošača kojom izražava svoju volju za odustajanjem od ugovora (dalje u tekstu: "obavijest o odustajanju od ugovora").

 

8.4.1. Ako potrošač odustane od ugovora, svaki pripadajući dodatni ugovor koji je povezan s ugovorom od kojeg potrošač odustaje također se poništava od samog početka. Od potrošača se ne mogu zahtijevati nikakvi troškovi ili drugi plaćanja vezani uz poništenje dodatnog ugovora, osim nadoknade troškova i plaćanja navedenih u članku 9. stavku 3. i članku 10. stavku 3. Zakona br. 102/2014 Z. z. u važećem tekstu i cijene usluge, ako je predmet ugovora pružanje usluge i ako je usluga u potpunosti pružena.

 

8.5. Strane ugovora koje odustaju od ugovora su međusobno obvezne vratiti primljena izvršenja. Potrošač odgovara samo za smanjenje vrijednosti robe koje je rezultat postupanja s robom koje prelazi ono što je nužno za utvrđivanje njezinih karakteristika i funkcionalnosti. Potrošač nije odgovoran za smanjenje vrijednosti robe ako Prodavatelj nije ispunio obvezu informiranja o pravu potrošača na odustajanje od ugovora prema članku 3. stavku 1. točki h) Zakona br. 102/2014 Z. z.

 

8.6. Potrošač može koristiti obrazac za odustajanje od ugovora bez navođenja razloga. Navedeni obrazac je besplatno dostupan na internetskoj stranici Prodavatelja.

 

8.7. Ako potrošač odustane od ugovora sukladno Zakonu br. 102/2014 Z. z., snosi troškove vraćanja robe Prodavatelju prema članku 10. stavku 3. Zakona br. 102/2014 Z. z., i ako odustane od ugovora sklopljenog na daljinu, također snosi troškove vraćanja robe koja se zbog svoje prirode ne može vratiti poštom. To ne vrijedi ako je Prodavatelj pristao na snalaženje tih troškova ili ako nije ispunio obvezu prema članku 3. stavku 1. točki i) Zakona br. 102/2014 Z. z.

 

8.8. Prodavatelj je obvezan vratiti potrošaču sve uplate koje je primio od njega na temelju ugovora ili u vezi s njim, uključujući troškove dostave, isporuke i poštarine te druge troškove i naknade, bez nepotrebnog odgađanja, najkasnije u roku od 14 dana od dana primitka obavijesti o odustajanju od ugovora. To ne utječe na odredbu članka 8. stavka 5. Zakona br. 102/2014 Z. z. Zakon o zaštiti potrošača pri prodaji robe ili pružanju usluga na temelju ugovora sklopljenog na daljinu ili izvan poslovnih prostora Prodavatelja i o izmjenama i dopunama određenih zakona.

 

8.9. Sukladno članku 9. stavku 3. Zakona br. 102/2014 Z. z. u važećem tekstu, Prodavatelj nije obvezan nadoknaditi potrošaču dodatne troškove ako je potrošač izričito odabrao drugi način dostave od najjeftinijeg uobičajenog načina dostave koji nudi Prodavatelj. Dodatni troškovi podrazumijevaju razliku između troškova dostave koje je odabrao potrošač i troškova najjeftinijeg uobičajenog načina dostave koji nudi Prodavatelj.

 

8.10. Pošiljke poslane u obliku pouzeće u slučaju odustajanja od ugovora neće biti preuzete od strane Prodavatelja. Preporučujemo da kupci šalju pošiljke preporučeno ili na sličan način bez navođenja iznosa pouzeća.

 

8.11. Pri odustajanju od ugovora, potrošač snosi samo troškove povratka robe Prodavatelju ili osobi ovlaštenoj

 

Konkretno:

 

a) pružanje usluga, ako je slučaj kada se pružanje usluge započne izričitim pristankom potrošača i kada potrošač izjavi da je pravilno informiran da gubi pravo na odustajanje od ugovora nakon potpune isporuke usluge, te kada je usluga potpuno isporučena,

 

b) prodaja robe ili pružanje usluga čija cijena ovisi o kretanju cijena na financijskom tržištu, a na što Prodavatelj ne može utjecati i što se može dogoditi tijekom roka za odustajanje od ugovora,

 

c) prodaja robe izrađene prema posebnim zahtjevima potrošača, robe izrađene po mjeri ili robe posebno namijenjene jednom potrošaču,

 

d) prodaja robe koja je podložna brzom smanjenju kvalitete ili propadanju,

 

e) prodaja robe koja je zapečaćena u zaštitnom pakiranju, a koje se iz zdravstvenih ili higijenskih razloga nije prikladno vratiti i čija je zaštitna ambalaža oštećena nakon isporuke,

 

f) prodaja robe koja, zbog svoje prirode, postaje neodvojivo pomiješana s drugom robom nakon isporuke,

 

g) prodaja alkoholnih pića čija je cijena dogovorena prilikom zaključivanja ugovora, pri čemu se njihova isporuka može obaviti najranije nakon 30 dana, a njihova cijena ovisi o kretanju cijena na tržištu na što Prodavatelj ne može utjecati,

 

h) hitne popravke ili održavanje za koje je potrošač izričito zatražio Prodavatelja; to ne vrijedi za ugovore o uslugama i ugovore čiji je predmet prodaja druge robe osim zamjenskih dijelova potrebnih za izvršenje popravka ili održavanja, ako su sklopljeni tijekom posjete Prodavatelja potrošaču, a potrošač unaprijed nije naručio te usluge ili robe,

 

i) prodaja zvučnih zapisa, slikovnih zapisa, audiovizualnih zapisa ili računalnog softvera koji se prodaju u zaštitnom pakiranju, ako ga potrošač otvori,

 

j) prodaja periodične tiskane publikacije, osim prodaje na temelju pretplatničkog ugovora, i prodaja knjiga koje se ne dostavljaju u zaštitnom pakiranju,

 

k) pružanje usluga smještaja u svrhu koja nije stanovanje, prijevoz robe, najam vozila, pružanje ugostiteljskih usluga ili pružanje usluga povezanih s aktivnostima u slobodno vrijeme, i prema kojem se Prodavatelj obvezuje pružiti te usluge u dogovoreno vrijeme ili u dogovorenom roku,

 

l) pružanje elektroničkog sadržaja na drugi način osim na materijalnom nosaču, ako se pružanje započne izričitim pristankom potrošača i potrošač izjavi da je pravilno informiran da gubi pravo na odustajanje od ugovora.

 

8.14. U slučaju odustajanja od ugovora, Prodavatelj je obvezan vratiti potrošaču financijska sredstva na isti način na koji su primljena od potrošača. Promjena načina povrata financijskih sredstava potrošaču moguća je samo uz pristanak potrošača.

 

8.15. Kod odustajanja od ugovora čiji je predmet prodaja robe, Prodavatelj nije obvezan vratiti potrošaču plaćanja prema članku 9. stavku 1. Zakona br. 102/2014 Z. z. prije nego mu roba bude dostavljena ili dok potrošač ne dokaže da je robu poslao natrag Prodavatelju, osim ako Prodavatelj predloži da sam preuzme robu ili da je preuzme osoba koju je ovlastio.

 

8.16. Ako potrošač odustane od ugovora o pružanju usluga i prije početka pružanja usluga daje izričitu suglasnost sukladno članku 4. stavku 6. Zakona br. 102/2014. Z. z. u važećem obliku, potrošač je dužan platiti Prodavatelju samo cijenu za stvarno pruženo izvršenje do dana dostave obavijesti o odustajanju od ugovora. Cijena za stvarno pruženo izvršenje izračunava se proporcionalno na temelju ukupne cijene dogovorene u ugovoru. Ako je ukupna cijena dogovorena u ugovoru precijenjena, cijena za stvarno pruženo izvršenje izračunava se na temelju tržišne cijene pruženog izvršenja.

 

8.17. Potrošač nije obvezan platiti za:

 

8.17.1. Usluge pružene tijekom roka za odustajanje od ugovora bez obzira na opseg pruženog izvršenja, ako:

 

8.17.1.1. Prodavatelj nije pružio potrošaču informacije sukladno članku 3. stavku 1. točki h) ili j) Zakona br. 102/2014. Z. z. u važećem obliku.

 

8.17.1.2. Potrošač nije dao izričitu suglasnost Prodavatelju za početak pružanja usluga sukladno članku 4. stavku 6. Zakona br. 102/2014. Z. z. u važećem obliku.

 

8.17.2. Potpuno ili djelomično pružen elektronički sadržaj koji nije isporučen na materijalnom nosaču, ako:

 

8.17.2.1. Potrošač nije dao izričitu suglasnost Prodavatelju za početak pružanja elektroničkog sadržaja sukladno članku 4. stavku 8. Zakona br. 102/2014. Z. z. u važećem obliku.

 

8.17.2.2. Potrošač nije izjavio da je pravilno informiran da gubi pravo na odustajanje od ugovora izražavanjem suglasnosti sukladno prvom stavku ili

 

8.17.2.3. Prodavatelj nije pružio potrošaču potvrdu sukladno članku 6. stavku 1. ili stavku 2. točki b) Zakona br. 102/2014. Z. z. u važećem obliku.

 

8.18. Ako je roba isporučena potrošaču na temelju ugovora sklopljenog izvan prodajnog prostora Prodavatelja i zbog njene prirode nije moguće vratiti robu Prodavatelju poštom, Prodavatelj je dužan organizirati preuzimanje robe na svoj trošak u roku sukladno članku 9. stavku 1. Zakona br. 102/2014. Z. z. u važećem obliku.

 

8.19. Prodavatelj upozorava Kupca da ako pružanje usluga treba započeti na temelju ugovora o pružanju usluga prije isteka roka za odustajanje od ugovora ili ako Kupac zatraži pružanje usluga prije isteka roka za odustajanje od ugovora:

 

8.19.1. Davanjem suglasnosti za početak pružanja usluga prije isteka roka za odustajanje od ugovora, Kupac gubi pravo na odustajanje od ugovora nakon potpunog pružanja usluga.

 

8.19.2. Prodavatelj mora imati izričitu suglasnost Kupca za početak pružanja usluga prije isteka roka za odustajanje od ugovora i izjavu da je potrošač pravilno informiran sukladno točki 8.19.1. ovih Općih uvjeta poslovanja.

 

IX. Alternativno rješavanje sporova

 

9.1. U slučaju da potrošač nije zadovoljan načinom na koji je Prodavatelj riješio njegovu reklamaciju ili smatra da je Prodavatelj prekršio njegova prava, Kupac ima pravo obratiti se Prodavatelju s zahtjevom za ispravak. Ako Prodavatelj na zahtjev potrošača prema prethodnoj rečenici odgovori odbijajući ili ne odgovori na takav zahtjev u roku od 30 dana od dana slanja od strane potrošača, potrošač ima pravo podnijeti prijedlog za pokretanje alternativnog rješavanja spora sukladno odredbi članka 12. Zakona br. 391/2015 Z. z. o alternativnom rješavanju potrošačkih sporova i o izmjenama i dopunama određenih zakona, u važećem obliku. Nadležno tijelo za alternativno rješavanje potrošačkih sporova s Prodavateljem je Slovačka trgovinska inspekcija (kontakt se može pronaći na https://www.soi.sk/sk/alternativne-riesenie-spotrebitelskych-sporov.soi) ili drugo ovlašteno pravno tijelo upisano u registar subjekata za alternativno rješavanje sporova koji vodi Ministarstvo gospodarstva Slovačke Republike (popis je dostupan na web stranici http://www.mhsr.sk/ ili izravno na web stranici https://www.mhsr.sk/obchod/ochrana-spotrebitela/alternativne-riesenie-spotrebitelskych-sporov-1/zoznam-subjektov-alternativneho-riesenia-spotrebitelskych-sporov-1).

Kupac ima pravo odabrati na koje od navedenih subjekata za alternativno rješavanje sporova će se obratiti. Kupac može koristiti platformu za rješavanje sporova putem interneta kako bi podnio prijedlog za alternativno rješavanje svog potrošačkog spora, koja je dostupna na web stranici http://ec.europa.eu/consumers/odr/ ili izravno na web stranici https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage. Alternativno rješavanje sporova može koristiti samo Kupac koji nastupa u svojstvu potrošača pri zaključivanju i izvršenju ugovora. Alternativno rješavanje sporova odnosi se samo na spor između potrošača i Prodavatelja koji proizlazi iz potrošačkog ugovora ili je povezan s potrošačkim ugovorom. Alternativno rješavanje sporova odnosi se samo na ugovore sklopljene na daljinu. Subjekt alternativnog rješavanja sporova može odbiti prijedlog ako vrijednost spora nije veća od 20 eura. Subjekt alternativnog rješavanja sporova može od potrošača zahtijevati plaćanje naknade za pokretanje alternativnog rješavanja sporova u maksimalnom iznosu od 5 eura s PDV-om.

Sve dodatne informacije o alternativnom rješavanju sporova između Prodavatelja i Kupca - potrošača koje proizlaze iz Kupoprodajnog ugovora kao potrošačkog ugovora ili su povezane s Kupoprodajnim ugovorom kao potrošačkim ugovorom, navedene su na internetskoj stranici Ministarstva gospodarstva SR www.mhsr.sk i u Zakonu br. 391/2015 Z. z. o alternativnom rješavanju potrošačkih

 

X. Završne odredbe

 

10.1. Prodavatelj zadržava pravo izmjene Općih uvjeta poslovanja. Obveza pisanog obavještavanja o izmjenama Općih uvjeta poslovanja smatra se ispunjenom njihovim postavljanjem na internetsko sjedište Prodavatelja. U slučaju promjene Općih uvjeta poslovanja, odnos između Kupca i Prodavatelja regulira se Općim uvjetima poslovanja koji su važeći i učinkoviti pri zaključenju Ugovora o kupoprodaji, sve do njegovog prestanka.

 

10.2. Na ugovorne odnose (kao i na ostale pravne odnose koji mogu proizići iz ugovornog odnosa) s fizičkim osobama koje pri zaključenju ugovora o kupoprodaji prema ovim Općim uvjetima ne djeluju u okviru svoje poslovne djelatnosti /potrošači/, primjenjuju se, osim općih odredbi Zakona br. 40/1964 Zb. Građanskog zakonika u važećem obliku, i posebni propisi, posebno Zakon br. 102/2014 Z. z. o zaštiti potrošača pri prodaji robe ili pružanju usluga na temelju ugovora sklopljenog na daljinu ili ugovora sklopljenog izvan poslovnih prostorija Prodavatelja i Zakon br. 250/2007 Z.z. o zaštiti potrošača.

 

10.3. Ovi Opći uvjeti poslovanja čine neodvojivi dio Pravilnika o reklamacijama i Načela i obavijesti o zaštiti osobnih podataka ovog internetskog sjedišta. Dokumenti - Pravilnik o reklamacijama i Načela i obavijesti o zaštiti osobnih podataka ovog internetskog sjedišta objavljeni su na domeni internetskog sjedišta Prodavatelja.

 

10.4. Ovi Opći uvjeti poslovanja stječu važnost i učinkovitost objavljivanjem na internetskom sjedištu Prodavatelja 07.09.2022.

 

Ova internetska trgovina je certificirana na http://www.pravoeshopov.sk.