FAQ

Čemu služe ulja za pranje?

Ulja za pranje su u suštini eterična ulja namijenjena pranju kao zamjena za omekšivač. Učinak mirisa i mekoće traje dulje, čak nekoliko mjeseci.

 

Kako se koriste ulja za pranje?

Ulja za pranje dodaju se na sljedeći način: 5 ml ulja /na 5 kg rublja/ u pregradu za omekšivač. Ulja se koriste kao zamjena za omekšivač. Osim ulja, potrebno je dodati sredstvo za pranje u zasebnu pregradu.

 

Kako izmjeriti 5 ml?

Koristite čep s uljem za miris koji predstavlja približno 5 ml. Nakon pranja, možete uživati u predivno mirisnom rublju koje će ispuniti ne samo vaš ormar, već cijeli dom.

 

Na što treba paziti?

Ulje treba dodavati SAMO u pregradu za omekšivač. Nemojte ga ulijevati u bubanj perilice niti ga koristiti u drugim uređajima.

 

Mogu li se ulja za pranje koristiti i prilikom sušenja?

Ako želite da rublje ugodno miriše i nakon sušenja u sušilici, slijedite upute. Dodajte nekoliko kapi ulja na komad stare tkanine koji vam više ne treba. Takav komad tkanine (krpa) stavite u sušilicu zajedno s odjećom. Nikada nemojte ulijevati ulje izravno na odjeću ili na druge površine, uvijek odaberite komad tkanine ili papir za sušenje. Nakon sušenja, vaše će rublje biti nježno, mekano i savršeno mirisno. Ako ga stavite u ormar, miris će trajati nekoliko mjeseci.

 

Gdje se proizvode ulja za pranje?

Ulja za pranje proizvode se u Italiji.

 

Imate li popuste na VonavyDomov?

Ne pružamo popuste kod nas. Fokusiramo se na razne natječaje za vrijedne nagrade, darove uz kupnju i druge prigode.

 

Koje su opcije dostave dostupne?

Trenutno dostupne mogućnosti dostave su:

GLS, PACKETA

 

Koje su mogućnosti plaćanja?

Online plaćanje - Shoptet Pay, Google Pay, GoPay

Kartično plaćanje

Plaćanje pouzecem

Prijenos novca

 

Koliko je prosječno vrijeme dostave?

Prosječno vrijeme dostave je 2 radna dana.

 

Kako postupiti u slučaju reklamacije proizvoda?

Kupac uvijek može iskoristiti pravo da osobno podnese reklamaciju u bilo kojoj poslovnici Prodavatelja gdje je prijem reklamacije moguć s obzirom na prirodu stvari, ili u sjedištu Prodavatelja, ili putem trećih osoba poput prijevoznih tvrtki, kurirskih službi, Slovenske pošte itd. Prodavatelj preporučuje Kupcima da koriste Reklamacijski obrazac za podnošenje reklamacija. Navedeni obrazac je besplatno dostupan na www.vonavydomov.eu

 

Prilikom reklamacije potrebno je priložiti račun ili drugi dokaz o kupnji reklamiranog proizvoda ili usluge od Prodavatelja. Prodavatelj preporučuje Kupcima da pri podnošenju reklamacije opišu grešku proizvoda ili usluge.

 

U slučaju kada Kupac reklamira proizvod ili uslugu na drugi način osim osobno, Prodavatelj preporučuje Kupcima da pošalju proizvod zajedno s detaljnim opisom greške proizvoda i dokazom o kupnji proizvoda od Prodavatelja (npr. dokaz o plaćanju, račun, jamstveni list) radi ubrzanja postupka reklamacije.

 

Preporučuje se slanje robe putem preporučene pošiljke u slučaju reklamacije. Prodavatelj ne preporučuje slanje robe pouzećem, jer takve pošiljke neće biti preuzete od strane Prodavatelja.